A csoportmunkában történő együttműködésről (Team Work)

Különböző statisztikai kimutatások alapján (projektmappa) a hazai kis-, középvállalatok 73%-ával már előfordult, hogy elfelejtették, miben maradtak legutoljára kollégájukkal/üzleti partnerükkel egy megbeszélés kapcsán és 59%-uknak anyagilag is mérhető kellemetlen helyzete adódott az ilyen esetekből. A statisztika 400 cég megkérdezésével készült.

 

Nem tartjuk meglepőnek az adatot, hiszen a vállalkozások többségéről általánosságban elmondható, hogy rengeteg információt kell kezelni, feldolgozni, nyomon követni, nyilvántartásba venni, adminisztrálni és az információk hatékony kezelésén kívül még számos más különböző összetételű feladattal kell eredményesen megbirkózni. A csoportmunka alkalmazások megkönnyítik számunkra az információk és a hozzájuk kapcsolódó tevékenységek menedzselését. SharePoint csoportmunka alkalmazással, a meglévő projektjeinket nagyobb pontossággal és alapossággal tudjuk végrehajtani vagy nyomon követni, mindemellett több időnk jut a vállalat más területeivel foglalkozni, az alkalmazott technikával értékes emberi erőforrást tudunk felszabadítani.
De ne szaladjunk ennyire előre…

 

A korszerű csoportmunka alkalmazásokkal:

  • A SharePoint alkalmazásával átlépheti cége földrajzi határait: Általánosságban elmondható, hogy a munkavégzés nem lesz egy irodához kötve, kollégái távolról is elérik a munkájukhoz szükséges információkat, tevékenységük könnyebben nyomon követhető. Ha több telephelye vagy irodája van, azok együttműködését is növelheti a megfelelő csoportmunka alkalmazással. Kiszervezheti az irodai munkáját, irodán kívülre, akár alvállalkozói körökbe is, sőt egyszerre több alvállalkozói projektet, irodai feladatot is könnyen nyomon követhet, mindehhez a megfelelő alkalmazás és egy internet kapcsolat szükséges.
  • Ha SharePointot használ elégedettebbek lesznek ügyfelei: A hatékonyabb ügyfélkezelés növelni fogja meglévő ügyfelei elégedettségét, az elégedett ügyfelekből könnyebben születnek új megrendelések, ajánlás vagy visszatérő megrendelés formájában, mivel több ügyfélre jut ideje így több bevételhez is jut egységnyi idő alatt. A stabil és elégedett ügyfélkörrel a vállalkozás bizalmat is épít, ami a vállalat hosszútávú piaci jelenlétéhez nélkülözhetetlen. A megfelelő alapossággal elvégzett ügyfélkezelés, hatékony ügyfélmegtartást biztosíthat a konkurenciával szemben.
  • SharePointtal meglévő feladatait hatékonyabban menedzselheti, ütemezheti: Több szabadideje marad saját magára és családjára. A feladatokat egyértelműbben oszthatja ki, kevesebb lesz munkatársai között a félreértés, megkönnyíti a kollégákkal az együttműködést. Kevesebb lesz az ebből adódó stressz és munkahelyi frusztráció. Könnyebben áttekinthetővé válik a kiosztott feladatok állapota.

“Minden rendszer annyit ér, amennyit a leggyengébb láncszeme.”

Posted in Egyéb.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük