Ugye már Önnel is előfordult?

Ugye már Önnel is előfordult?
– elvesztek fontos céges adatai, állományai?
– nehezen követhetőek a kiosztott feladatok?
– elveszik a sok céges dokumentumban?
– nincs kéznél egy fontos irodai állomány?
– eltűntek fontos e-mailek?

– nehézkes volt a céges kommunikáció?
– összetévesztette egy azon dokumentum eltérő változatait?
– nehezen áttekinthető volt a kiosztott feladatok aktuális állapota?
– újra el kellett készíteni egy fontos elveszett dokumentumot?
– fontos dokumentumokról elfelejtett mentést készíteni?
– egy kolléga nem értesült pontosan egy eseményről vagy időpontról?
– nem jutott el minden kollégához, minden információ?
– nehézkes és sok energiát igénylő a feladatok kiosztása és számonkérése?
– nyugtalanította a fontos adatai nem kellő biztonsággal történő tárolása?
– a céges dokumentumok között nem találta amit éppen keresett?
– publikálni kellett volna egy céges dokumentumot, de nem volt hová feltölteni?
– túl nagy méretű adatokat akart e-mailben átküldeni, de nem tudott?
– az informatikai biztonságot úgy gondolta nem tudja megfizetni?
– távoli telephelyen, vagy otthon dolgozó kollégáival körülményes és korlátolt volt az együttműködés?
– jelentős a céges email és a telefon kommunikáció, de az információk mégis elvesznek?

Hosszasan lehetne sorolni azokat a problémákat és problémaköröket, amelyek mindennaposak korunk számítástechnikai világában. Aki már dolgozott számítógépen, az biztosan találkozott a fenti nehézségek és bosszúságok némelyikével.

A SharePoint hatékony segítséget és megoldást kínál számos infokommunikációs probléma kezelésére.
A SharePoint megkönnyíti a kollégákkal történő belső együttműködést, produktív segítséget nyújt abban, hogy a munkavégzés valóban a munkavégzésről szóljon.

“Csak azon tudunk változtatni, aminek már a tudatában van.”

Posted in Egyéb.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük